S tiskovne konferencije: rekordan broj izlagača na Gatu Karoline Riječke

Ovogodišnji sajam Rijeka Boat Show medijima smo predstavili na službenoj „pressici“u RiHub-u.

Prisutnim predstavnicima medija najprije se obratila Jana Sertić, pročelnica Odjela za poduzetništvo Grada Rijeke koja je izjavila: „Ovakav snažan i relevantan nautički sajam potreban je Rijeci. Rijeka Boat Show raste, preživio je pandemijsko doba, a potencijali daljnjeg razvoja leže i u kontekstu razvoja izgradnje i stavljanja u funkciju marine Porto Baroš. Svjedočimo preobrazbi Rijeke u nautičku destinaciju, a grad se sve više otvara moru. Stoga je podrška Grada Rijeke sajmu Rijeka Boat Show neupitna te se nadam i suradnji u godinama koje dolaze“.

Vedran Babić, predstavnik organizatora podsjetio je na dugu tradiciju nautičkih sajmova u Rijeci, započete još daleke 1984. godine te dodao: „Uspješnost nekog sajamskog projekta, između ostalog, mjeri se i brojem izlagača. Kada smo krenuli, 2019. godine na sajmu je bilo 25 izlagača, a danas ih je ovdje čak 80 tako da smo morali proširiti izlagačko područje, s čime smo jako zadovoljni“.

Marka Mikašinovića, voditelja razvoja proizvoda Turističke zajednice Grada Rijeke vesele značajni destinacijski potencijali grada u što se odlično uklapa i Rijeka Boat Show. Smatra kako plovimo dobrim kursom, te da će efekti za turizam biti sve veći.

Sajam svoje kvalitetne iskorake lakše čini uz pomoć sponzora, a jedan od njih je i ACI. Dražen Tomić, direktor Odjela pravnih poslova i ljudskih resursa ACI d.d. primijetio je kako je Rijeka Boat Show sajam čiji je značaj bitno narastao prethodnih godina, što potvrđuje i činjenica da je sajam i prethodnih sezona, unatoč odvijanju u izazovnim uvjetima pandemije, postigao značajne prodajne rezultate. „Jedna od najznačajnijih investicija u nautički turizam u Hrvatskoj, izgradnja ACI marine Rijeka, svakako sajmu može dati još veći zamah i dodatno ga osnažiti. Vjerujemo da će u idućim godinama ACI marina Rijeka i Rijeka Boat Show zajedno rasti i Rijeku profilirati kao relevantnu nautičku destinaciju.“ – zaključio je.

Ravnatelj odjela komercijalnih poslova Lučke uprave Rijeka, kapetan Rajko Jurman govorio je o značajnim investicijama u lučkom bazenu te  razvoju riječke luke u moderni prometni „hub“ uz pomoć sredstava iz programa europskih fondova. „Time će se potaknuti gospodarski rast ove regije te povećati zaposlenost, a u tom smjeru ide i ovaj sajam. Osobno mi je uvijek zanimljivo pogledati plovila male hrvatske brodogradnje, koja na Rijeka Boat Showu uvijek nađu svoje mjesto.“ – konstatirao je kapetan Jurman.

Ovom manifestacijom oduševljenje ne skriva Zlatan Marunić,  pročelnik Upravnog odjela za pomorsko dobro, promet i veze Primorsko-goranske županije: „Ova ekipa želi biti najbolja, a zahvaljujući entuzijazmu i znanju to će i uspjeti!“. U ime Primorsko-goranske županije čestitao je organizatorima i dodao kako se sinergijom svih uključenih može ostvariti veliki napredak u nautičkom turizmu. „U sklopu svojih lučkih uprava uređujemo brojne luke i pristaništa te će kupci plovila na ovom sajmu zasigurno moći računati i na nove i kvalitetne vezove“ – nadodao je.

Partnerima sajma posebno se zahvalio direktor Rijeka Boat Showa Ivan Črnjarić. Istaknuo je kako su na ovogodišnjem sajmu vidljiva dva značajna iskoraka. Prvi se odnosi na luksuzni segment jer će na riječkoj rivi biti izložen veći broj plovila duljina preko 12 metara, nekoliko duljih od 15 metara čak i primjerci dulji od 20 metara! Jedno od njih svakako je i najveća ikad serijski proizvedena motorna jahta u Republici Hrvatskoj –  MONACHUS 70 FLY,  proizvođača Vineta d.o.o. iz Splita. Tu dolazimo do drugog iskoraka – onog u segmentu premijera. Na sajmu će ih biti nekoliko, a hrvatska premijera Monachusa 70 Fly, sigurno je najzvučnija.

 „Nastojimo svake godine podizati kvalitetu organizacije ali i broj izlagača. Pored rekordnog broja izlagača, ove godine zanimljivost je veći interes stranaca za sajam odnosno njegovu ponudu“ – naglasio je direktor Črnjarić te dodao: „Rast i razvoj ove manifestacije možemo pripisati i organizacijskim naporima koji su podignuli sajam na mnogo višu razinu u izvedbenom, marketinškom i konceptualnom smislu. Stoga iduće godine namjeravamo biti aktivni i na stranim tržištima. Nautički potencijal ove regije i grada svakako zaslužuje i jednako snažan sajam nautike “.  – istaknuo je.

U tri sajamska dana na 5.000 m2 površine očekujemo preko 10.000 posjetitelja. Radno vrijeme sajma je u petak i subotu od 10 do 19 sati, a u nedjelju od 10 do 17:30 sati. Cijene ulaznica su 15 kuna za posjetitelje od 10 do 18 godina, 30 kuna za odrasle dok je za djecu mlađu od 10 godina ulaz besplatan.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Vrati se na vrh